Vi ønsker å gjøre deg oppmerksom på at om du har mottatt din bestilling med to transportører (Bring og Postnord), og du ønsker returnere en vare fra hver forsendelse, så må varene returneres i separate forsendelser. Dette fordi varene kommer fra forskjellige varelager, og for å unngå komplikasjoner under frakt samt lang ventetid på refusjonssbeløp, ber vi om at varer blir returnert med samme transportør som du mottok varen fra. 

 

Er du usikker på hvilken vare som skal returneres med de ulike transportørene, kan du kontakte oss her.

 

Slik returnerer du varer:


1. Fyll ut returseddel (for hver forsendelse).

2. Returskjemaet og varen(e) du returnerer må vedlegges pakken.

3. Returetiketten må festes på utsiden av pakken.

4. Vi betaler kun for fraktkostnadene når du bruker vår forhåndsbetalte returetikett (returetikett kan ligge i forsendelsen eller kan hentes ut her.

5. Lever pakken til ditt nærmeste postkontor eller post i butikk.

6. Ta vare på kvitteringen fra postkontoret med retursporingssnummer som bevis på retur.


Merk at varene skal være ubrukte, med alle lapper/etiketter på og returneres i original emballasje. Om varer viser tegn til bruk vil de returneres tilbake til deg.