Vi er svært lei oss for at elsykkelen i din bestilling ikke funker slik den skal. I samarbeid med våre leverandører jobber vi hardt for å unngå slike beklagelige hendelser.


Vi ønsker ber om at du kontakter vår kundeservice via vårt kontaktskjema her: https://help.bikester.no/nb-NO/support/tickets/new slik at vi kan hjelpe deg finne en løsning.


Vennligst sørg for at du inkluderer følgende informasjon i din henvendelse:


1. Ordrenummeret ditt.
2. Den samme e-postadressen som ble brukt til å legge inn bestillingen.
3. Minst to bilder eller video som fremhever problemet.
4. En kort beskrivelse av problemet og hvordan det oppsto.


Så snart vi mottar all nødvendig informasjon, vil det bli opprettet en reklamasjonssak i vårt system. Så snart vår reklamasjonsavdeling har sett på saken og vurdert skade/problem, vil vi komme tilbake til deg med en passende løsning.


Om vår reklamasjonsavdeling ikke kan tilby lokal reparasjon på grunn av større elektronikk-feil, vil retur for sjekk til vårt verksted være neste alternativ. Til opplysning vil kun returtid ta opp mot 3 uker, og sjekk/reparasjonstid vil komme i tillegg. Du må selv pakke sykkelen i en egnet eske og kontakte oss når sykkelen er klar til opphenting, så vil vi bestille henting hos Postnord som kommer hjem til deg å henter sykkelen. Vi står for returkostnader.