Online sykkelbutikk
Har du spørsmål angående din seneste ordre? Sjekk her!

Bestillingsprosess

Hvordan kan jeg legge inn en bestilling?
1. Legg til ønsket produkt(er) i handlekurven Søk etter produktet du vil kjøpe og legg det i din handlekurv. De valgte produktene kan slettes fra hand...
Hva må jeg være oppmerksom på i nettleserinnstillingene?
Aktiver JavaScript!  JavaScript er et skriptspråk som brukes til å evaluere brukerinteraksjoner, modifisere, laste på nytt eller generere nettstedinnhol...
Kan jeg reservere eller forhåndsbestille varer som ikke er på lager?
Det er ikke mulig å reservere eller forhåndsbestille en vare. Det er heller ikke mulig for oss å forutsi når en vare vil være tilbake på lager. Du kan allti...
Kan jeg be om en spesialbestilling for varer som ikke er tilgjengelige?
Det er dessverre kun de produktene du kan se på vår hjemmeside som er tilgjengelig. Vi har ingen mulighet å bestille et produkt vi ikke har i vårt varesor...
Hvilke nettlesere støtter nettbutikken din?
Vi støtter alle vanlige nettlesere for å tilby alle besøkende en best mulig handleopplevelse. Kontinuerlig optimalisering av nettbutikken vår er derfor veld...
Kan jeg bestille via mobilen?
Du kan legge inn en bestilling med nettbrettet eller smarttelefonen din når som helst. Klikk deg inn på vår nettside via den mobile nettleseren du ønsker....
Hvordan kan jeg finne ut om en vare er på lager?
Vi viser kun varer i butikken vår som er tilgjengelige, og som du kan bestille. Hvis du ikke kan finne en vare på nettsiden vår, har vi den beklageligvis ...
Hva gjør jeg hvis jeg har tekniske problemer under bestillingsprosessen?
Vi prøver alltid å tilby våre kunder den beste handleopplevelsen i vår nettbutikk. For å kunne bruke alle funksjonene til nettbutikken vår, anbefaler vi a...
Kan jeg bestille via telefon?
Nei, vi kan ikke ta bestillinger via telefon.