Online sykkelbutikk
Har du spørsmål angående din seneste ordre? Sjekk her!

Retur

Hvordan returnerer jeg små deler, tilbehør og klær?
Vi ønsker å gjøre deg oppmerksom på at om du har mottatt din bestilling med to transportører (Bring og Postnord), og du ønsker returnere en vare fra hver fo...
Hvor lang tid har jeg på meg til å returnere en vare?
I tillegg til den formelle, juridiske retur/-og angreretten på 14 dager, tilbyr Bikester en utvidet returrett på 30 dager. I denne perioden har du rett ti...
Gjør dere bytter?
Dessverre har vi ikke en bytteprosess hos oss.  Ønsker du en annen vare eller størrelse ber vi deg vennligst legge inn en ny bestilling og returnere din...
Hvordan får jeg en returetikett?
Du kan enkelt hente ut din returetikett fra våre nettsider her. Vær oppmerksom på at du må returnere varene tilbake til oss på samme måte som du mottok ...
Kan jeg avtale henting for retur?
Opphenting er kun tilgjengelig for retur av store varer/sykler, og vi ber deg kontakte oss med informasjon om hvilken adresse du ønsker at varen skal bli ...
Hva skjer etter returen?
Så snart vi mottar din retur i vårt varehus vil varene undersøkes av returavdelingen. Når en retur er godkjent, vil du bli refundert for kjøpet via Klarna. ...
Hvem betaler fraktkostnad?
Så lenge du benytter vår returetikett, er det vi som står for fraktkostnadene. Vi tilbyr kostnadsfri retur i 30-dager. Dersom du vil returnere en ubrukt var...