Online sykkelbutikk
Har du spørsmål angående din seneste ordre? Sjekk her!
Vår kundeservicetelefon er for øyeblikket ikke betjent. Vennligst kontakt oss via kontaktskjemaet.

Leverings- eller sporingsproblemer

Sporingen er ikke oppdatert
Det kan ta opptil 24 timer før sporingslinken er aktivert. Når den er aktiv, vil den vise fremdriften til forsendelsen. Hvis det ikke er noen aktivitet ette...
Sen levering
Vi kan bare forestille oss hvor frustrerende det må være å ikke motta pakken når det er forventet. Før du tar kontakt, vennligst: Sjekk om vi allerede...
Hvorfor er ikke hele bestillingen min sendt?
Dette er fordi varene kommer fra ulike varehus. De vil derfor sendes i flere forsendelser, ofte med ulike transportører (Bring eller Postnord).  Etter...
Jeg rakk ikke hente bestillingen min! Hva gjør jeg nå?
OBS for PostNord-forsendelser: Det vil ikke bli sendt ut SMS om hentekode når pakken er klar for henting. Vennligst følg med din pakke i sporingslink i epo...
Bestillingen ble ikke levert til deg
Hvis det ikke er mulig å levere bestillingen til den oppgitte adressen, kan leveringspartneren legge igjen pakken på et utleveringssted, hos en nabo eller p...