Online sykkelbutikk
Har du spørsmål angående din seneste ordre? Sjekk her!

Problemer med levering

Hva skal jeg gjøre hvis jeg mottar en skadet vare?
Hvis du mottar en skadet vare så er vi svært lei oss for dette og ber deg vennligst kontakte vår kundeservice slik at vi kan finne en løsning sammen. D...
En artikkel manglet! Hva burde jeg gjøre?
Vi beklager for dette og ønsker at du kontakter vår kundeservice direkte, med informasjon om hvilken vare, hvordan esken så ut og følgeseddel slik at vi kan...
Hva skal jeg gjøre hvis jeg mottar feil vare?
Vi beklager dette, vi prøver alltid å levere en feilfri bestilling.  I dette tilfellet, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam direkte for å sikre opti...
Jeg rakk ikke hente bestillingen min! Hva gjør jeg nå?
OBS for PostNord-forsendelser: Det vil ikke bli sendt ut SMS om hentekode når pakken er klar for henting. Vennligst følg med din pakke i sporingslink i epo...