Endre eller Avbestille Bestilling

    • Endre adresse: Det er dessverre ikke mulig å endre leverings- eller faktureringsadresse etter at bestillingen er gjort. Hvis du trenger å endre adresse, anbefaler vi at du avbestiller din bestilling og gjør en ny med den riktige adressen.
    • Glemt artikler: Hvis du har glemt å legge til noe i din bestilling, kan du enkelt gjøre en ny bestilling for de manglende artiklene.
    • For mye bestilt: Hvis du har bestilt for mye av en bestemt vare, kan du returnere det du ikke ønsker.
    • Feil størrelse, modell eller farge: Hvis du har bestilt feil størrelse, modell eller farge, kan du gjøre en ny bestilling med riktige spesifikasjoner og returnere det du ikke ønsker.

    Avbestille Din Bestilling

    • Kontakt Kundeservice: For å avbestille din bestilling må du kontakte vår kundeservice. Vi kan hjelpe deg med avbestillingen hvis bestillingen ikke allerede er behandlet i vårt lager.
    • Avbestillingsknapp: Hvis avbestillingsknappen er deaktivert, betyr det at din bestilling allerede behandles i vårt lager og ikke kan avbestilles.

    Viktig Informasjon

    • Behandling i lager: Hvis din bestilling allerede skickats ifr vårt lager, kan den ikke avbestilles.
    • Alternative løsninger: Hvis du ikke kan avbestille din bestilling, kan du enten avvise pakken ved levering eller returnere den til oss. En refusjon vil bli utstedt når vi har mottatt den returnerte pakken.
  • Fick du svar på din fråga?