Hur gjør jeg en reklamasjon?

  • Kontakt alltid oss før du besøker en verksted eller sender tilbake en defekt vare for at vi skal kunne godkjenne din reklamasjon. Så her går det til å reklamere øvrige artikler: Send en e-post merket “Reklamasjon” til service@bikester.no og forsy oss med følgende informasjon:

    Ordrenummer

    Dagsaktuell bilde av hele artikkelen. Bilde av hele produktet og video av skaden.

    Hva er grunnen til din reklamasjon? Beskriv gjerne problemet mer utførlig så vi kan hjelpe deg så godt som mulig.

    Ved reklamasjon av cykel trenger vi et bilde av ramnummeret

    OBS! Ved reklamasjon av Thule-artikler trenger vi et bilde av batchnummeret, det finner du oftest på en klisterlapp på undersiden av produktet.

    For reklamasjoner av produkter fra Garmin eller Wahoo gjøres reklamasjonen hos respektive forhandler.

    Ved reklamasjon av treningssmaskiner trenger vi et bilde av serienummeret, det finner du oftest på en klisterlapp på produktet.

  • Fick du svar på din fråga?