Kan jeg endre telefonnummeret eller leveringsadressen på bestillingen min?

  • Hvis du ved en feil har oppgitt feil telefonnummer og ikke kan motta SMS-varsler, trenger du ikke bekymre deg! Det er fortsatt mulig å hente eller motta leveransen din. Vennligst følg disse instruksjonene:

    1. Se etter en e-post fra oss som inneholder et forsendelsesnummer for bestillingen din. Vi sender dette så snart pakken din er pakket og klar.
    2. Bruk forsendelsesnummeret til å spore pakken din gjennom Bring eller DHL. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer fra pakken er sendt før sporingsinformasjonen blir aktiv.
    3. Når pakken har ankommet utleveringsstedet, ta med deg forsendelsesnummeret og gyldig identifikasjon for å hente den.

    Hvis du har oppgitt en feil leveringsadresse, gjelder følgende:

    - Hvis bestillingen din ennå ikke er behandlet, det vil si at du ikke har mottatt en e-post om at bestillingen din er pakket, kan du endre adressen ved å kontakte vår kundeservice.
    - Hvis bestillingen din allerede er behandlet, vil vi måtte belaste et administrasjonsgebyr på 399 SEK for å håndtere endringen. Dette gebyret faktureres oss av fraktselskapet og er ikke en kostnad vi tjener på.

    Vær oppmerksom på at en adresseendring kan føre til en forsinkelse i leveringen på 1-2 uker, da fraktselskapet må behandle forespørselen din utenfor deres vanlige rutiner.

  • Fick du svar på din fråga?